When i'm sick, i just stop being sick and start being awesome instead!

Borde verkligen skärpa mig när det gäller uppdateringen. Har varken haft tid eller lust till att blogga. För en vecka sen tog jag studenten. Kan nog ha varit en av de bästa dagarna i mitt liv. Slipper skolan för all framtid om jag vill! Awesome! En tråkig sak är dock att jag blivit så jäkla förkyld så det inte är sant. Hostar och kan knappt prata. Kul..

Spike har fått vila i drygt en vecka och sattes igång i förrgår. Inget speciellt skäl till viloveckan, förutom att det kändes som både han och jag behövde en paus. Det har varit så himla mycket det senaste halvåret för honom och nu förtjänar han verkligen att ta det lite lugnt och inte känna någon större press på sig. Idag fick han dessvärre inte ta det lugnt, tränade för Essi och vilket var behövligt. Riktigt lat men fin ponny. Imorgon blir det skogen och någon eller några klätterbackar (ifall han inte dör efter halva, haha).

Bild från Musslebo, Riddersberg. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0