Söndag

Har haft så mycket för mig att jag helt enkelt inte ha orkat uppdatera här på bloggen. Tråkigt men sant. Min skolgång tar slut på fredag. Det är helt sjukt, har fortfarande inte förstått att jag ska sluta skolan. Vad tusan ska hända nu? Utöver själva skolslutet, så kommer även världens bästa klass skiljas, NP3H. Tre helt awesome år tillsammans och nu är det slut. :(

På hästfronten så är det lugnt. Flyttade Spike till Toveryd i fredags och han mår bra, han går i en rasthage just nu men ska förmodligen flytta till en större hage snart. Lite krångligt att lösa det med hagarna, då Spike kan inte gå med ston. Ridningen går bra, det har blivit ett par hårda och jobbiga pass det senaste, men gud så behövligt. Carina träning i fredags och Essi igår. Min fina ponnyplutt ♥

Några bilder från skolmästerskapet. Alla är tagna av Lina Dahlqvist.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0