plugg, plugg, plugg!!

Hann inte blogga igår, men det blev ett pass inne. Han kändes helt okej, något trött. Så idag blev det en tur i skogen, mycket bus och sånt bara för att få honom tycka det är kul. Han var jätteglad :)

Har pluggat i stort sätt hela dagen idag, har fått klart tre nästan fyra stora uppgifter. Har bara sex större uppgifter kvar och en massa annat.. Säger bara ni som nyss börjat gymnasiet, skjut inte upp allt för man får ett rent helvete i trean. USCH, hatar att plugga mer än allt annat i världen...

Aja, nu måste jag fortsätta med historia uppgifter..!
><

Kommentarer
Postat av: Noomie

Tillan, du skulle inte vilja hjälpa mig och fixa en design till min blogg? Jag börjar tröttna på det jag har nu, så jääkla tråkigt :P

2011-01-08 @ 19:58:02
URL: http://noomiiesundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0