Dagens ridpass & putsning

Åkte upp till stallet redan vid halv nio. Mockade, gjorde maten och tog in Spike.
Red till galoppbanan idag, det började spöregna när jag var där borta. hah, som tur tog jag regnjackan :D
Red i rätt högt tempo, för han måste verkligen få upp flåset!!
Galopperade SNABBT på raksträckorna. Så himla kuuul :)
Det blev bara ett varv runt galoppbanan idag, ville inte bli genomblöt.

Putsade av mitt dressyrträns, hoppsadeln och stövlarna också.
Använder mitt dressyrträns när jag rider ut ibland, bara för jag har mitt tvådelade bett där. :)

Jag använder mig av:


Stübben sadeltvål (sadlarna)


Akene conditioner (sadlarna)



Horseman's one step (tränsen, stövlar, sadelgjordarna)

Vad använder ni? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0