JULLOOOOOV!

JULLOV GOTT FOLK!

Har varit kass på uppdatering den senaste tiden, men det ska bli bättre nu på lovet ;)
Har varit på stan hela dagen och köpt flera julklappar, blev inte helt klar utan jag måste ner till stan imorgon igen. Men satan vad folk det var!

Annars har Spike varit himlans fin de senaste dagarna, pigg och fräsch! Han är verkligen som en duracellkanin, han går och går och blir aldrig trött. Rätt konstigt då han inte får alls mycket kraftfoder, haha. Men det är ju bra att han tycker det är kul och vill jobba.
Tränade för Essi i måndags och fick en riktigt bra känsla. Vi började med galoppslutor på diagonalen och lite sånt, och något som är riktigt kul är att han har himla lätt för det. Fattade precis vad jag ville han skulle göra och gjorde det helt korrekt. Några småfel här och där, men för att var första gången så ;)
Skrittade ut en sväng idag, pigg ponny säger jag bara. Men fin i övrigt.

Imorgon tänkte jag rida över cavaletti och kanske utmana ödet med studs? Vi får se!


Bild från Globen, ridponnyhingsten Jarno :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0