Förlåt!

Förlåt så hemskt mycket för den dåliga uppdateringen, har haft så mycket att göra, varit sjukt trött och inte orkat..

Spike har haft lite som semester sen i söndags, passet i lördags gick verkligen för jävligt så jag har inte pallat med att sitta och traggla i ridhuset. Det har fått bli rundor i skogen för att få upp motivationen för både honom och mig. 
Får se om kör dressyr i ridhuset över huvudtaget den här veckan, får försöka hitta nåt fält eller nåt annars, för det här funkar inte! :S 

Idag var vi iaf i ridhuset och lekte, hade honom lös och busade runt. Han följer mig sig en skugga och galopperar bakom mig när jag springer med honom :)
Och om han går iväg för att kolla något så är det bara att kalla på honom så kommer han travandes fram till mig, härlig känsla! :)

Jag loooooovar innerligt att jag ska uppdatera mera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0