Glad midsommar!

Hallå! Midsommar idag, ifall det är någon som missat det! För min del blir det inget festande ikväll, då jag måste packa inför Italien imorgon! Rätt nice det också ;) Kommer inte att uppdatera något nästa veckan, har fullt upp med att sola och bada! Och min pärla får en efterlängtad sommarvila i åtta dagar!

Spike har skött sig strålande de senaste dagarna, har mest ridit barbacka faktiskt. Skönt att inte rida i sadel och tror dessutom att Spiken tycker detsamma. Dagens ridpass var flum. Kände igenom honom lite på banan, flyttade bogarna, tempoväxlingar och övergångar hela tiden. Sen red jag över lite bommar, både upphöjda och som låg direkt på marken. Han blev riktigt pigg när vi galopperade över några. Därefter tog jag faktiskt några språng över ett kryss. Och han skötte det galant, inte stack eller något. :) Lite stolt att en sån dressyrtönt som jag hoppade barbacka, hahah. Inte dåligt det inte! Men det slutar inte där, för efter så tränsade jag av och red utan träns! IIH, duktig ponnyyyy! Skrittade, travade och galopperade utan träns, så jävla awesome ponny jag har. Älskar min ponnybus ♥

(bryter av mitt i sommaren med en vinterbild, fina spiken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0