Fredag 23 december

Hej!
Julafton imorgon, personligen så tycker jag inte alls att det känns som jul eller ens december. Är inte speciellt taggad på hela julfirandet heller.. Men det blir jag förhoppningsvis imorgon!
Var hos Spike mitt på dagen idag, red inte då det var sån tjock dimma så man knappt såg hästarna i hagen.. Inget vidare att rida ut då inte.. Men stod och pysslade med honom en bra stund. Tvättade benen, schamponerade svansen, ryckte manen och borstade! Han stod och njöt hela tiden och ibland så gav han mig en puss eller slickade mig i ansiktet, söto ♥

Har tänkt hela den här veckan att fotografera i stallet, men har hela tiden glömt kameran hemma.. Har även tänkt att visa en vanlig dag i stallet, men det kommer jag på efter att jag har gjort allt. Smart.
Aja, GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv; Frakten blev ca 150 kr, jag har inte fått hem den ännu men det skulle ta ungefär 5 arbetsdagar och nu har det ju varit helg så jag räknar med nästa vecka någon gång. :)

2012-04-30 @ 23:22:32
URL: http://hannnss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0