Dagens ridpass

Lång dag idag! Har sammanlagt ridit tre hästar :)
Först ut var Georgia, körde galoppintervaller 4*3min i lätt sits, det var faktiskt inte såå jobbigt! Georgia var stel men lossnade bra när vi travade av dem.
Nästa häst var Castillo, vi hade hoppträning och det gick förvånansvärt bra! Jag har aldrig riktigt gillat honom, pga en hoppträning i ettan när det gick urdåligt, usch säger jag bara! Men idag vart han riktigt fin, han blir så himla pissed när man kommer åt honom men annars så! :p
Han lyssnade himla bra på mig och allt funkade! Så inget större fel på honom idag ;)

Åkte direkt upp till stallet när jag kommit hem från skolan.
Red i 20*60 ridhuset och gjorde galoppintervaller även på honom. Han var riktigt glad och himlans pigg! Kunde nästan inte få stopp på honom :)
Det blev inte något direkt seriöst med Spiken, utan ville mest att han skulle ha kul och få springa av sig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0