Vila

Ny kategori!
Spike fick vila idag, han har gått lite mer än en vecka med ryttare på, så tyckte att det var dags nu!
Tog mig tid och fixade äntligen lite på manen, hans man är verkligen jobbig, den är jättetjock, står åt alla håll och byter sida minst en gång per år. Han har dessutom lång man, så får se om jag hinner korta ner den med trimkniven till helgen! :)
Men iaf, Spike är hopplös att rycka manen på, han blir heeelt galen. För ett tag sen så hittade jag ett "verktyg" som kallas SoloRake. Där kan man snacka om uppfinning!!
SoloRaken är så himla bra och jag rekommenderar den starkt! Och det bästa av allt är att Spike blir inte sur, den rycker mycket redan i första taget, den rycker loss hela hårroten så det blir inget fult när manen växer ut igen. Flätade ner den också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0