Öijared

Den här veckan har jag verkligen inte hunnit med något av det jag borde gjort.. :S
Det har verkligen varit massa hela veckan, men har bland annat varit på liseberg, hiih :)

Men den här dagen har varit riktigt soft, fick sovmorgon till 9.30 och vi blev klara med stallet vid tolv, halv tre skulle hästarna in och därefter red jag. :)

Har ridit i ridhuset nu igen, igår var har verkligen kalasfin!
Fick lite hjälp av Lillemor när hon red Landric. :)
Red mycket öppna och skänkelvikningar på diagonal i traven. Red även i galoppen mycket öppna.
Han var så fin, så fin! :D

Idag red jag i ridhuset igen, fast barbacka denna gången. Han var lika mjuk och fin idag.

Imorgon blir det tidig morgon igen och därefter åker vi till Alingsås för 4års championatet! :)

Om två veckor åker jag hem :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0