Fort ska det gå!

ÅSKA! Jag hatar åska.. :(

En månad kvar till studenten var det igår. Helt sjukt vad tiden går snabbt. Idag var det äntligen dags för den årliga Riddersbergspokalen. För att förkorta sammanfattningen av den så kan jag ju skriva så här, det gick snabbt. Herregud vad det gick snabbt på terrängbanan. Haha. Vi kom 7a av 9 lag. Ingen vidare placering tyckte vi, men men.. Inte alla hästar som skenade runt banan heller :) Bilder från det hela kommer så fort jag fått bilder av Jennie, Bengt och Lina! Hihi.
Imorgon får Spike en efterlängtad vilodag och dessutom nya skor. Vilket behövs! På fredag kör vi igen, då är det Mette Henriksen träning på Riddersberg och jag blev tillfrågad att vara med. Kul, kul!

En annan rolig sak är att den 22 maj ska vi äntligen åka ut på vår första tävling på två år. Helt jäkla underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0