Riddersberg

Själva flytten igår gick kanonbra, Spike gick på transporten utan några som helst problem och var hur lugn som helst när vi kom fram. Han trivdes i sin nya box, kände sig direkt som hemma och hans nya boxgranne (nykasterad 2åring travare) blev direkt hans kompis. Spike stod och slickade på hans mule flera gånger, söto!

Han var minnsann lika lugn idag när jag kom till Riddersberg, han fick gå ute halvdag, tyvärr, men han verkade inte allt för stirrig att vara inne helt själv eller något. Själva ridpasset gick även det bra, han lyssnade bra på mig och var inte ofokuserad under hela passet.
Jag tycker att det är heeeeeelt otroligt att han är så himla lugn, de veckor vi har varit på Riddersberg innan så har han varit stressad, matvägrat och varit helt hopplös i ridningen. Det är bara så sjukt underbart att han verkar må bra! :D ♥
Min fina poni!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Hihi, awww Spike ♥ Emil :')

2011-03-21 @ 20:47:09
URL: http://dressyrnissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0