Återuppståndelse

Hallå!
Sämst uppdatering, i know. Men är det sommar så är det, fast vädret suger mer än det brukar göra. Har varit i Halmstad lite den senaste tiden, skönt att komma ifrån allt här hemma.. Och imorgon blir det Göteborg och shopping, AWESOME!

Spike står fortfarande på sommarbete och äter som aldrig förr. Tror aldrig jag sett honom så här tjock, haha. Men som sagt är det sommar så är det! Hårdbantning till hösten sen ;) Har ridit en hel del också, han är inne i en dålig period nu så det är inget vidare kul att sitta på honom faktiskt. Ser spöken överallt och är allmänt trotsig. Jobbigt. Fast jag och Essi har lyckats få honom riktigt fin ett par ridpass och det känns ju bra!
Nu är allt dessutom spikat och klart med flytten, den första september flyttar Spike och jag in till Tovrida Dressyrstall i Lekeryd, kommer bli kalas tror jag. Blir så mycket lättare att träna också eftersom det är hemma hos Essi. LÄNGTAR!!

Fettot hälsar! :)

Kommentarer
Postat av: Jossan

omg - härligt!!!



hälsa "FK" (fetknoppen)!

2011-07-24 @ 20:51:16
URL: http://dressyrnissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0