Fyra år.

Nu på fredag har jag haft Spiken i fyra år, fyra hela år! 11 februari 2007, var dagen vi hämtade hem lilla lurvbollen Spicy Spike. Det är ju helt sjukt vad tiden går snabbt. Om man ser tillbaka på de här åren så har det hänt otroligt mycket, både positivt och negativt.
Minns så väl under de första månaderna jag hade fått hem honom och jag var iprincip livrädd för honom. Var faktiskt nära på att lämna tillbaka honom.. haha.
Men trots allt så står vi ändå här, fyra år senare. Allt vi har bevisat för de som en gång tvivlade på oss och allt vi har lyckats med. Det finns inga ord för hur mycket Spiken betyder för mig och hur stolt jag är över honom.

En bästa vän för livet. Helt enkelt.



Kommentarer
Postat av: Linnea:)

Det skulle vara kul om du laddade upp lite bilder på Spike genom åren ;)

2011-02-09 @ 17:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0