Spike de senaste dagarna

Hej!
Ledsen för extremt dålig uppdatering men har helt enkelt inte alls hunnit med att sitta vid datorn. Sitter just nu på min praktik och gör ingenting. Riktigt skönt :) Slutar om 1,5 timme, vilket uppskattas oerhört då jag är sjukligt trött.

Under den senaste veckan så har Spiken var fin, haft lite problem med vänstersidan dock men det har släppt. Gjort rätt mycket bakdelsvändningar det senaste och en kväll kom Spike på hur man kommer undan i dom, man reser sig upp och sparkar bakut in i väggen. Funkar perfekt tycker han! Störd ponny jag har :)
Var uppe i stallet på förmiddagen och red. Han var sååå sjukt fin, allt satt klockrent och formen var hur fin som helst. Älskar känslan man får på spike när allt sitter. Bästa lilla ponnybus ♥

Men nu är det bäst att jag fortsätter jobba! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0