Uddevalla

Blev inget bloggande igår för att jag hade så himla mycket att göra, haha!
Red ut en skrittrunda med Spike igår, så inget kul att berätta om.

Idag blev det ett pass i ridhuset igen, red igenom honom bara. Mycket öppna, sluta, skänkelvikningar, tempoväxlingar och förvänd galopp. Han blev fin, men fick inte en super bra känsla som tidigare dagar.

Han har varit lite irriterad några dagar, dels har han börjat bita i väggen i boxen och står och smäller med sina läppar.. Tror att han får vara ute för lite, att han helt enkelt har tråkigt :/
Men snart får han ju komma hem igen! :)

Nu befinner jag mig i Uddevalla, hos några släktingar. Räätt så skönt att komma ifrån Öijared över en natt!

Och jag är så sjukt trött nu, ingen ledig dag på två veckor förrän imorgon!!

SÅ GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0