Snöstorm

Det blev inget fotande idag, då det var snöstorm under hela tiden jag var där.. Det var ett par blöta hästar jag tog in idag, dyngsura verkligen!! Hade även tänkt att rida på ridbanan, men det sket sig ju också. Varken jag eller Spike var så värst sugna på att rida på helt öppen mark, där snön bara yr. USCH! Så imorgon om vädret tillåter så blir det ett pass på ridbanan :)

Såna här ridpass vill vi ha, vill att Spike ska vara i sin toppkondis och allt ska vara på topp igen!!


En annan grej, det är är näästan ett halvår sen jag och Spike tränade för Carina Möller sista gången, om drygt två veckor så ska vi äntligen träna för henne igen, för första gången på mer än ett halvår ska vi rida i ridhus! AWESOME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0