Öijared dag 6

Idag har varit ytterligare en soft dag, har jobbat ensam med Tina idag igen. Blev klara med stallet vid halv åtta nu på kvällen? Haha, allt för vi låg inne vid tvn i typ tre timmar mitt på dagen. :)

Red först ut med Trendy och Donna med Tina. Trendy var jättedukig trots hon är fyra år och Donna var helt cp. Hon flög i luften när vi galopperad och höll på, Tina var galet nära på att flyga! :DDD

Sen red vi ut på Spike och Ravelli, båda var så himla töntiga! Vi skulle ta en lång runda och då måste man förbi Bosses får, som var superläskiga idag!
Asså jag är seriös när jag säger att vi inte kom förbi. Hoppade av och allt men inget funkade! hahaha, så kul. Spike blev värsta arabhingsten och studsade hela vägen tillbaka efter det.
Vi tog en kortare runda för att låta dem springa av sig lite och båda var kanonfina! :)

Imorgon är jag ledig! (Y)


Kommentarer
Postat av: johanna

va fin blogg du har :D

jätte fin design :)

2010-08-10 @ 01:31:38
URL: http://miioominmiioo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0