Torsdag

Fortsätter med urkass uppdatering, känns ju bra. Eller inte. Har verkligen inte haft någon lust att blogga det senaste, men det ska bli bättre nu under lovet. Jag vet dock inte om jag kan kalla nästa vecka för lov för min del, måste göra totalt 9 skoluppgifter och en jäkla massa riduppgifter. Känner mig OERHÖRT taggad. Men det måste göras, så bara att ta tag i skiten.
På tal om ingenting så hämtade jag ut min studentmössa idag, riiktigt snygg är den!

På hästfronten då, med Spike så känns det som vi kört in en vägg. Ärligt talat så funkar ingenting i dressyren.. Spike känns trött, det syns inte på honom men det känns. Så har valt att ta det lugnt, enbart ridpass i skogen och lösgalopp i ridhuset. På söndag ska Essi hoppa upp på honom och känna, men förhoppningsvis har det släppt tills det!
Måste bara säga att igår körde vi med travet på Vaggeryd. Jag och Emma LEDDE ett och ett halv varv över Kent, men Kent gick förbi på upploppet, kasst! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0