Stallet

Har varit "ledig" idag, det vill säga hemstudier. Galet skönt säger jag bara, hihi!
Var uppe i stallet på förmiddagen och lösgalopperade Spike i 20*40 ridhuset, han sprang som en tok och slutade springa först tio minuter efter jag släppte honom, liite pigg!

Spike har faktiskt blivit mycket piggare nu under två veckor när vi bara varit i skogen och några få ridhus pass. Så tänkte börja sätta igång honom lite hårdare nästa vecka, får se om han känns okej inne. Annars fortsätter vi ute, det är ju som tur snart dax för equiterapeuten.
Förresten! Under samma vecka kommer även sadelmakaren för att stoppa om sadlarna igen och Carina Möller, en sitstränare jag och Spike brukar träna för. AWESOME!

Tänkte även lägga in bilder från ett ridpass när Lillemor red Spike idag :D
Får se om jag lägger upp några här senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0