Rubrik?

Hej!

Har som sagt kört en träningsvecka med Spike hela lovet och han är helt sjukt fin!!
I fredags var det Carina träning, och direkt när jag hoppade upp kände jag att han var riktigt på och himla lösgjord. Hade sån himla bra känsla igenom hela det ridpasset, går inte ens att beskriva hur sjukt dukig han var.
Nu över helgen så jag vi ridit för Essi, han har varit en aning trött, men ack så fin! Byterna börjar sitta riktigt bra, han byter fortfarande väldigt stort och så. Men han gör det för skänklen!
Fast han har hoppat och sparkat bakut en himlans massa, försöker byta hela tiden vissa dagar, hihi.

Imorgon blir det en skritt tur på varierande underlag - sand, grus och asfalt. Blir nog lite lugnare nu några dagar, sen blir det ridhuset och trimma byten igen.

Förresten så ska Spike tävla på söndag, en LC:2 hemma på JFK. Det är hopptjejen Fanny som ska rida ;)
Blir spännande!

Skola imorgon. Har fått nytt schema och det suger hårt. Så det lär inte bli någon tid till datorn och bloggen.


Kommentarer
Postat av: Brusella

Var med och tävla om ett PFIFF schabrak på min blogg ! :D http://brusella.blogg.se/2010/november/vintertavling.html#comment

2010-11-08 @ 11:03:49
URL: http://brusella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0