Första inlägget!

Hej!
Jag heter Matilda och är 18 snart 19 år. Bor i Jönköping. Jag rider och tävlar för Jönköpings Fältrittklubb där jag också har min ponny. Har ridit på ridskola (Svarttorp bland annat) i många år när jag var liten, har inte alls koll på hur många.
Jag har varit medryttare och haft foderponny lite från och till före jag köpte min första ponny Spicy Spike.

På fritiden utöver ridningen så träffar jag kompisar, fotograferar och lite annat. :)

Spicy Spike eller Spike som han kallas är min ögonsten. E: Ben Kaspar ox UE: Flight RNF 64-S. Han är född 2000 och 148cm i mankhöjd. Han är en korsningsponny mellan arab och new forest. Köpte honom den 11 februari 2007 och har tillsammans med tränare utbildat honom sedan dess.

Spike är en pigg ponny som älskar att arbeta, busa i skogen och att hoppa. Han är vanligtvis snäll men kan ibland få dampryck och bli helgalen.
Han hade inte tävlat något när han kom till mig men vi har startat LC i hoppning och LA klasser i dressyr.

Kort presentation men men..
Slänger in en bild på oss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0