:DDD

Fy vad jag hatar att gå upp tidigt när man har lov. Idag var jag tvungen att vara uppe i stallet vid halv nio för att jag och Spike skulle vara med på Carina Möller träningen. 

Träningen gick KALAS, tror att det här passet var nog vårat bästa någonsin för Carina, fyfan vilken känsla jag fick. Spike har varit lite halv jobbig i övergångarna mellan galopp och skritt i några dagar, så det jobbade vi igenom. Mycket samlande och små volter, han var så sjukt fin. Formen var "ljuvlig" enligt Carina och allt flöt på så hiiiiiimla bra. Fick en helt sjuk känsla i en travövergång, sån power, sånt tramp och takt. Carina blev helt paff! IIH, älskar min ponnybus! :D

Blev några små bråk när vi skulle jobba med halterna, där är han verkligen en typisk ponny. Upp med huvudet och streta emot. Efter några helt failade så fick vi faktiskt till några som blev fina!

Ridpass som detta fattar man varför man håller på med dressyr ;)

GLAD TJEJ!!! :D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0