Årsumé del två!

Maj

Popadelica ägde rum, bra musik så in i. Framförallt en, Timo Räisänen ♥
Kass bild btw


Praktiken i Svenljunga fortsatte. Red mycket, mitt knä blev värre än vad det redan var. Fick ridförbud, hehe.
Johanna och Roy (hette han det? jag minns inte :D) på bilden.


Väl hemma så gick Spike galet bra, allt tack vare Essi :D Planerna var att starta bland annat skolmästerskapet i dressyr.. Men så blev det inte riktigt ;)
I slutet av maj och början av juni så låg jag inne på sjukhus. hehe. Hade på tok för lågt blodvärde, hade 52 när man ska ligga på minst 120. HEHE. Fick blod och ett fler tal undersökningar, ahaha. så kul. NOT.

Juni

Flyttade Spike till skolan, Riddersberg. I denna vevan så blev jag som sagt inlagd. Skolmästerskapet ställdes in för våran del. Spike fick stå i nästan en vecka. 
Åkte med skolan upp till Strömsholms tävlingarna, kanonkul!
Såg bland annat Jan och Okeanos. Fina som vanligt ;)



Fotade Moa och Josefine när de hoppade.
Moa & Top Flite, 130cm.

Josefine & Renesanse, 120cm.


Flyttade Spike till sommarbetet, Toveryd. Tyvärr blev han sparkad på hasen. Blev halt och fick lymfangit. Pencillin och metacam i 10dagar.


Åkte till Kreta med familjen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0