Öijared

Ledsen för dålig update, har haft så mycket att göra de senaste dagarna så det inte är sant. Har ju som sagt åkt på praktik till Öijared nu under sex veckor så det lär inte bli jätte mycket uppdaterat. Men jag försöker så gått jag kan :) Spike känner sig redan som hemma och älskar det här stället.

Har ridit en sväng med Spike i ridhuset idag och han kändes kalasfin trots allt nytt! :) Joggade bara och lösgjorde honom. Men han var riktigt härlig att rida idag, gjorde allt som jag bad honom om.
Det är riktigt skönt han stormtrivs som han trots allt gör, han har till och med skaffat en bästis som han busar runt med i hagen :)

Kan inte skriva mer idag för jag hungrar ihjäl!!!! Men jag uppdaterar när jag kan! :)

Kommentarer
Postat av: M

Har du bloglovin? Ska vi följa varandra??

2010-08-02 @ 22:00:26
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0