Öijared dag 5!

Ledsen för kass uppdatering, har varken haft tid eller ork att blogga.

Det flyter på bra här i Öijared, Spiken går som en klocka och jättehärlig att rida. Det enda han inte är riktigt nöjd med är att inte få vara ute så länge som han är van vid!
Och nästa vecka börjar vår träning för Lillemor 8)

Annars så jobbar jag och Tina själva nu över helgen, då de andra är på tävling i Laholm. Men det är nice, bara nio hästar i stallet för tillfället, så det är riktigt skönt :))
Världens sötaste föl har vi här! Bamore heter han och bilder kommer, I promise! :)

Som sagt så lovar jag att bilder kommer på hästarna och att jag ska skärpa mig med uppdateringen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0