MOOSE

Säger bara, INTE MIN DAG IDAG!!!

Den började rätt bra, men blev värre när vi skulle rida ut i skogen. Först så träffar vi på en älg, Spike och Ravelli blev typ cp. Men vi kunde gå förbi utan några större bekymmer. Vi red typ hur länge som helst på en väg och till slut bestämde vi oss för att vända. Det började spöregna, så vi travade en bra bit.
Och så helt plöstligt sparkar Ravelli Spike på bogen, Spike blir skiträdd och flyger i diket, jag var verkligen inte beredd och flyger i diket jag också, hahhaha!
Det gick bra med både Spike och mig, han var dock varm och svullen där Ravelli träffade, men inte halt som tur var! :)

Min underbara dag fortsätter sen med att två hästar sliter sig när vi ska ta in dem, jag blev nästan nermanglad av den ena och var tvungen att släppa den andra för den vart helt crazy.

KUL DAG!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0