Lite olika

Ledsen för att jag inte uppdaterade igår, men min dator höll på att krångla under hela dagen :S
Har rätt nyligen slutat för dagen förutom kvällsfodringen och jag är svintrött!!!!
Det var storm här inatt så kunde typ inte sova någonting. Jag har nämligen inget fönter i mitt rum, hhaha. Det är på lagning, så jag har ett "plastfönster" som det blåser rakt igenom, inte kul!!

Spike har blivit ytterligare sparkad, på halsen denna gång. Det är lika svullet som en tennisboll typ, så funderar nu på ifall han ska få gå ensam i sandhagarna med Charley och Landric..
Inte så vidare kul men bättre det än att bli skadad. :S

Nu är det inte alls lång tid kvar tills vi åker hem till Jönköping. Bara en och en halv vecka!
Har jobbat in lite tid på helger och så, därför får vi åka hem en vecka tidigare än vi egentligen skulle :)

Skriver gårdagens och dagens ridpass i nya inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0